[OT] Pascal ma 50 rokov

ajtservis info na ajtservis.cz
Čtvrtek Březen 4 07:31:11 CET 2021

zrovna jsem se chtel zeptat, jestli vysledkem je si zapamatovat, ze
nasobeni a deleni ma prednost pred scitanim a odecitanim a tim padem i
do japan "karkulacky" to nemuzu nacpat postupne tak jak to je napsany na
papire ? nebo k tomu potrebuju vsechny ty zaklinadla dole a proto me
skola nic nenaucila ? jsem nejakej zmatenej, ale ne nestastnej :-).
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín