Re: [OT] Lokalizace kočky

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Středa Březen 3 15:11:59 CET 2021

Možná by se to dalo zjednodušit. Jestliže je na obojek zvyklá, použít dobře uzemněnou longwire anténu. Jedna strana zemněná na futra, druhá strana na obojku. Délka antény určí vyhledávací perimetr, verze s navijákem vyřeší i požadavek na snadnou a rychlou přípravu na přesun.

Pavel Kutina

-----Original Message-----
From: "Pavel Kratochvíl" <kratochvil na seznam.cz>
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Sent: st, 03 bře 2021 14:13
Subject: Re: [OT] Lokalizace kočky

Ano vypadá to že se vydám tímto směrem. Nevím jestli by se našlo něco
hotového, ale mám tu dost věcí na RC 2.4GHz. Přijímače jsou malinké, různé
RC spínače na zvuk nebo světlo mám taky, takže jen přidat mcu a tím občas
přijímač zapnout. Případně tím mcu i vyhodnocovat signál a spínat zvuk.
Možná mám něco volného i s telemetrií, mohl bych si posílat nějaké informace
zpátky, třeba i bez zvuku změřit baterku atd. Nebo ovládat kočku na dálku :-
D.
A pak už jen nezapomenou vzít na chatu i vysílačku.

Pavel

---------- Původní e-mail ----------