Re: [OT] Lokalizace kočky

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Březen 3 13:26:15 CET 2021

Já jsem něco podobného měl na dítě, když se vzdálilo moc, začalo mu to
vřeštit u krku a já šel po kraválu...ideální do nákupních center, na
dovolenou a tak. Šla nastavit citlivost ( vzdálenost ) od cca 10 - 100m
a "zreverzovat " funkce - tzn, že to řvalo pokud dítě bylo blízko, jakmile
se vzdálilo, přestalo to řvát.
Na to jak to je malinké, tak to řvalo festovně.napájení  CR2032 a 1x AAA
Jak se to jmenuje nevím, v příloze obrázky toho. Koupené někde v Číně..

Ale taky se přimlouvám za to, nechat jednou kočku na místě, aby
vyhladověla.
Ona pak příště už vždycky přijde :-)

st 3. 3. 2021 v 13:16 odesílatel Pavel Kadečka <pavel.kadecka na gmail.com>