Re: [OT] Lokalizace kočky

:-D Teď jsem to psal. Zvláštní, jak si taková kočka udělá z člověka sluhu.

Máme doma kočku, resp. patří přítelkyni. Několik let z ní byla
paneláková bytová kočka, teď jsme se přestěhovali a občas ji pouštíme
ven, na dvůr. Jako aby přišla na zavolání, to nehrozí, takže ji venku
necháme tak dlouho, až ji to přestane bavit, začne jí být zima nebo
dostane hlad. Pak dojde ke dveřím a mňouká a strašně ráda se vrátí a
nedělá u toho žádné cavyky.

P.K.