Re: [OT] Lokalizace kočky

ajtservis info na ajtservis.cz
Středa Březen 3 13:03:10 CET 2021

a to nereaguje ani na nejake prikazy pres zradlo/odmenu ?
sestra mela mega_chlupatou potvoru, co se skoro nehejbala, ale stacilo
zachrastit pytlikem s nejakejma granulema a hrabala i do zatacky :-).
babicka mela taky vycepovany kocky na zavolani, ale bylo to vetsinouv,
ze jako bude zradlo.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65