[OT] Pascal ma 50 rokov

spam na nagano.cz spam na nagano.cz
Úterý Březen 2 18:18:08 CET 2021

https://www.freepascal.org/docs-html/prog/progsu64.html#x71-700001.2.64

L.

--
Stručně naklofáno na mobilu

-----Original Message-----
From: Miroslav Mraz <mrazik na volny.cz>
To: hw-list na list.hw.cz
Sent: út, 02 bře 2021 17:22
Subject: Re: [OT] Pascal ma 50 rokov

Když jste u toho přetékání, chtěl bych se zeptat - má Pascal (nebo jiný
jazyk vyšší úrovně) něco čím by se dala kontrolovat funkčnost aditivní
grupy nad množinou integer ? Jde o to, že to má většinou vlastnosti
cyklické grupy ale někdy by se hodila saturovaná aritmetika nebo alespoň
nějaká indikace přetečení. Jde to řešit vhodnou knihovnou, ale jde mi o
to, zda existuje jazyk (ne assembler), který tento problém neobchází,
ale řeší nativně. A pokud neexistuje tak proč.

Mrazík