[OT] Pascal ma 50 rokov

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Úterý Březen 2 12:35:41 CET 2021

Já jsem vystudoval katedru počítačů na ČVUT s Algolem a Pascalem , dodnes
po 40 letech je moje programátorské myšlení těmito jazyky zatíženo.
Když programuju Arduino, vymyslím si to v duchu v Pascalu a pak se dívám do
návodu, jakže se to v tom C vlastně píše.  Kdyby existoval verze Arduina s
Pascalem, okamžitě bych to začal používat.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

Bez
virů. www.avast.com