Náhrada kabelu

Jindroush jindroush na seznam.cz
Úterý Březen 2 09:16:42 CET 2021

Zdravím,
krátce: Sháním kabel 24AWG (0.25mm2), 2 žíly lanko, černo-černý. Pár
metrů. A nenašel jsem.

Dlouze: po letech skladování v suchém, chladném a temné místě jsem
zjistil, že se mi zcela rozpadla izolace na kabelech v LEGO Technic.

Původní kabel je 24AWG, 2 žíly lanko hliník, černo-černý. Rozměr se moc
lišit nemůže, protože otvor, kterým vede, není moc velký (cca 3.5mm),
uvnitř je samořezný prvek, taky by vadilo, kdyby se lišil. Elektricky je
to asi nepříliš zajímavé.
Průřez pro 24AWG je 0.25mm2, 22AWG by možná s odřenýma ušimima prošel
(0.35mm2).

GME, TME, GES atd. atd. jsem prošel, byl jsem i v audioshopech a dál
nevím - všude, kde jsem hledal, nacházím spíš 0.35mm2 a buď průhledný,
nebo černo-červený - většinou v kategorii repro kabel.

Varianta "vyprdnout se na vzhled" a koupit červeno-černý je asi
nejpravděpodobnější i když nemilá, ale radši se zeptám...
Původní vzhled viz zde:
https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/61G5FUGGr9L._AC_SX679_.jpg

Offtopic: To je fakt normální, že se ta izolace prakticky "samovolně"
rozpadne, nebo LEGO nakoupilo šunt? ;)

--
Jindroush <jindroush at seznam.cz>