[OT] Elektromobil - kdo vlastnite nebo provozujete?

ajtservis info na ajtservis.cz
Úterý Březen 2 05:43:51 CET 2021

co sleduji testy elektroaut na AMS(auto motor und sport) tak tc je u
elektroaut dulezita polozka. nekde je v zakladu nekde za priplatek.
hodne ovlivnuje spotrebu. zrovna vcera remcali, ze u porsche TAYCAN, v
zakladu za 80 000€ je to priplatkova vybava :-)
zajimavost, kdyz testovali po uvedeni na de trh teslu(3?), tak sw auta
neumel nabijeni z nejake te tesla super nabijeci stanice. proste rychle
na trh a pak to dodelame je asi trend .
AMS muzu jako kanal o autech jen doporucit, informace podane technicky
po nemecku s emocemi jen kam to patri(takze na 95% sucha fakta). to se
dneska uz jen tak nevidi a pro me hlavne i v cestine :-)
jen si to clovek musi zaplatit.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65