RE: nano až mikro Ampérmetr

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pondělí Březen 1 22:05:24 CET 2021

Dokonce se dá ještě zpřesnit, když se místo 1 C použije několikastupňový RC článek. Pak simuluje baterku až po opětovný nárůst napětí po skončení odběrového pulzu.

PH

Od: Šerých Jakub
Jo, to je jednoduché a myslím dostatečně přesné řešení.

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Pavel Hudecek

Mě se osvědčilo místo baterky dát kondík přiměřené hodnoty, nabít na napětí plně nabité baterky a stopnout za jak dlouho ho to vybije na napětí vybité baterky.

PH

Od: Šerých Jakub
Hmm, to jsme klesli o $10 na $70 ☹ Představuju si fakt něco "slepeného ze šuplíkových zásob" za pár babek. Jde mi o takovou tu základní orientaci, jestli zařízení na baterku pojede 14 dní, půl roku nebo 5 let.

Jakub Šerých