meric ESR

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Pondělí Březen 1 18:50:29 CET 2021

Ono na tom schematu u Cx neni nakreslena svorkovnice. Ty spoje u CX jsou
ve skutecnosti 4x s kabelem od tranzistoru do kondiku a z kondiku do
CD4066. Stejne pro druhy vyvod kondenzatoru. Pote tam vliv kabelu je.
Otazka je jak ty ostatni meraky meri, zda neposlou pulsy a nasledne jen
nemeri. Pote tam vliv kabelu taky neni.

http://mcu.cz/comment-n2738.html

Jirka