[OT] Elektromobil - kdo vlastnite nebo provozujete?

Aleš Novák alesh.novak na email.cz
Pondělí Březen 1 18:22:52 CET 2021

Samozřejmě že jde. Dokonce mám v kufru original tažné oko. Musí být ale zapnuté a "zařazen" neutrál aby se s tím dalo
vůbec pohnout. Možná by šla ta západka v převodech nějak odjistit i ručně, nevím. Kdesi jsem před lety četl, že zkoušeli
tažením dobíjet Teslu a ono to fungovalo. Proč by taky ne, že. Auto nepozná jestli jede z kopce nebo je taženo. Prostě
se energie z tažného auta přetransportuje do akumulátoru taženého (v tomto případě ale musí být volič v poloze "Drive" a
ne "Neutral"). Až dojde tažnému vozidlu benzín, můžou si role prohodit. Jen ten benzín se v nádrži asi neobjeví :-)

S pozdravem
Aleš

Dobrý den,