Re: opravitelnost spotřebičů

Jindroush jindroush na seznam.cz
Pondělí Březen 1 17:53:40 CET 2021

Coz bohuzel funguje jen pro 'beznou tv spotrebku', zejo. Jakmile chcete
cokoli drobatko obrazove 'lepsiho', uz vam nezbyde nic jinyho nez
chytrotelevize, ktera zacne softwarove zastaravat jako blazen... A pak
koncite s drahou tupotelevizi a blbym stb (chytry jsem jeste nevidel) a
vic zdrojema a vic kabelama a vic ovladacema, mnozstvim kompromisu a
pohodlnosti naprosto nesrovnatelnou s tou originalni chytro-tv. Ne ze by
teda ten LGos byl nejak super-uzasnej (ta vec treba nema ani hw ani sw
cudl na restart/vypnuti), ale zatim jsem nevidel lepsi provazani, nez
ted (nevylucuju, ze existuje, ale urcite nebude na bazmeku z alika).