Re: opravitelnost spotřebičů

ajtservis info na ajtservis.cz
Pondělí Březen 1 17:38:34 CET 2021

no mi ted mame cca 1/2 roku krabku androidTV, primo od poskytovatele
iptv(sledovaniTV) a kdyz srovnam aplikaci v ty krabce(cca 2000kc),
rychlost atd. tak v pc je to porad nesrovnatelne. jako by do androidu tu
aplikaci psal tatar a do pc alespon stredoskolak :-) jsou chvile, kdy
odbiham na rychlo naladit/dat do hahravek co potrebuji na pc a pak to uz
ovladam tou krabkou u tv. takze za me tupa tv + nejaka krabka s pc
systemem win/lin.
tomik.