Re: ZDRAV:vysoký tlak

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pondělí Březen 1 10:06:37 CET 2021

Nejsem odborník, ale něco by na tom mohlo být. Kdysi mi při nějaké
banální chorobě aplikoval praktický lékař B12 injekčně a prohlásil, že s
ním mám tak na 10 let vystaráno i kdybych žádný další po tuto dobu do
organismu nedostal. Pamatuji si to, protože se mi to moc nezdálo a on mi
to pak vysvětloval. Zřejmě se to nějak dokáže usadit v játrech.
Takže zkuste lékaře přesvědčit, že to potřebujete, on vám dá včeličku a
než budete potřebovat další, tak na to stejně zapomenete.

Mrazík