[OT] Re: [OT] Elektromobil - kdo vlastnite nebo provozujete?

Karel M a8dtljb na gmail.com
Pondělí Březen 1 06:13:30 CET 2021

To bezdůvodné zvýšení záloh mi kdysi (cca 10let) provedlo RWE (nyní Innogy)
a dostali za to pokutu v desítkách mega Kč.
To už dnes ty pokuty nejsou?
Karel

po 1. 3. 2021 v 0:30 odesílatel Stanislav Šmejkal <smejkal na smejkal.com>