Re: záhada USB hubu

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Středa Červen 30 18:28:28 CEST 2021

díky za rady, teď jsem to zkusil i s jiným zdrojem 5V a chová se to úplně
stejně. Všechny výstupní USB porty mám volné, není tam nic připojeno, jen
do jednoho je připojený ustřižený USB kabel, na kterém měřím napájení,
datové dráty nejso nikam zapojeny. Jakmile to strčím do PC, napětí na USB
portu zmizí na nulu, když to strčím jen do USB nabíječky, tak to napětí
drží.  Mám verzi v černé krabičcce, bez těch indikačních LED pro každý
port. Koupil jsem to asi před půl rokem na ALZe.  Asi to zahodím, poradíte
tedy neějaký spolehlivý hub alespoň s pěti porty a s externím napájením ?

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

Bez
virů. www.avast.com