Re: Jak nejlépe převést 0-20A na 0-10V

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Červen 30 02:20:46 CEST 2021

Možná mi v tom uniká něco zásadního. Ale to je snad na úplně základní
zapojení operáku, ne?
I ten nejlevnější LM358 umí "rail" dole, tj. pojede dole od nuly.
Jen je to operák za 2.50 Kč, a tak jeho vstupní offset není nejlepší.
Ale od nuly snad jedou i takové klasiky jako OP07, které už jsou na tom
s offsetem výrazně líp.
S nějakým malým záporným napětím se asi taky smíří. A pokud by tam toho
záporného bylo moc, tak se to dá ošetřít upínací diodou.

Jestli jsem něco zásadního v zadání přehlídl, tak sorry.

PL