frekvencni menic + vreteno 45000rpm/2kw nastaveni/chyba pretizeni ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Pondělí Červen 28 08:25:13 CEST 2021

tak HURA ! po vypnuti z elekriky a pripojeni uz poroucet a tocit jde.
asi se ulozeni po autotune projevilo az po on/off.
takze velkej pokrok a pokracovat s dalsim tunenim budu az vecer.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín