Re: OT ČSOB - bankovní identita, zablokování online služeb, kterou máte banku ?

Jindroush jindroush na seznam.cz
Neděle Červen 27 20:56:23 CEST 2021

Mozna by bylo dobre se trochu v tom rozcileni vydychat, pak by mozna
nektere ty vety davaly smysl ;)
V kazdem pripade neni to "bezpecnostni dira" v zadnem smyslu toho
vyrazu. Ano, je to spojeni prihlasovani do banky a prihlasovani ke
statu. Logika je takova, ze jak si hlidate pristup k penezum, tak si
hlidate pristup ke statu.

Ze neni moznost zakazu nekterych zpusobu prehlasovani, je podle meho
jediny problem, ktery (podle informaci v diskusi) bude snad vyresen.
Uz ten clanek nebyl napsan prilis dobre, a tohle je vylozene paranoidni.
Co ma znamenat "o bankovni identitu maji zajem prodejci energii"??

Trochu mi to pripomina tu "bouri", kdy nekdo prskal nad tim, ze banky
chteji rusit sms jako druhy faktor.

J.

--
Jindroush <jindroush at seznam.cz>