Re: Oprava řídící jednotky stahovačky Fabia

Petr Stehlik petr.stehlik na atlas.cz
Neděle Červen 27 13:41:14 CEST 2021

No měl jsem několikrát podobný problém v záruce, servis to vždy řešil
výměnou řídící jednotky.

Zjistil jsem že pokud se sto stalo, tak po uzamčení auta po dvou
hodinách to začalo fungovat normálně. Takže asi něco potřebuje ošetřit,
plavou nějaké úrovně nebo nějaký kondík je napočnutý, nebo nějaký
svod... to se bude těžko hledat.

Petr