chladnicka slabo chladi

iko iko.ikoon na gmail.com
Sobota Červen 26 21:59:07 CEST 2021

Zdravim

Mame chladnicku Bosch KGV39VL30. Nejak som postrehol, ze slabo chladi. V mraznicke je tak asi -22, ale v chladnicke teraz okolo 13 stupnov (nastavene su 4) (bolo asi 10 prv ako som ju zacal analyzovat). Chladnicka ma digitalne ovladanie, jeden kompresor. Self test nenasiel chybu. Niekedy je vlavo vnutorna stena dost tepla, ale vraj je to normalne.

Viem tam nieco spravit? Spravne buchnut na spravne miesto? Alebo je na vyhodenie? Servis asi nebude rentabilny, chladnicka ma 10 rokov. Dal som tam moj novy wifi teplomer, rano bude graf.

Vdaka...
--
Odoslané z môjho Android zariadenia prostredníctvom K-9 Mail. Prosím, ospravedlňte moju stručnosť.