presnost DS18B20

Martin Záruba swz na volny.cz
Pátek Červen 25 16:36:47 CEST 2021

To bude ono. Já je kdysi používal hodně. A na několikametrovém kabelu a
sphantomovým napájením. A ukazovaly dobře.

Jinak k mému velkému údivu snesou značně zdeformované pulzy a chodí to.
I když je to nesmysl, chodilo to přes 100m balík stočeného dvoužilového
kabelu CYKY. Ale za jedné podmínky. Na konci u DS18B20 musí být
paralelně shotkyho dioda, která zabrání, aby odraz vytvořil záporné napětí.

Martin Záruba