frekvencni menic + vreteno 45000rpm/2kw nastaveni/chyba pretizeni ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Červen 25 13:34:31 CEST 2021

Tahle verze měniče je ještě ta starší neomezená nebo už je to ta, co má
omezení na 550Hz?
Používáte skalární nebo vektorový režim?
Jaké napětí tam je při těch 160RPM a jaký proud tam teče?

PL