presnost DS18B20

radek.koutsky na gmail.com radek.koutsky na gmail.com
Středa Červen 23 11:53:49 CEST 2021

Zdravím,

8 stupňů je fatální úlet. Nevím, kde berete fakt, že je to „normální“?

Máme několik stovek zařízení, kde máme měření doplněno o DS18B20 a všechny jsme měřili s velmi přesným teploměrem a tolerance byla na úrovni 0,3-0,5 stupně.

Spíše se bude jednat o fake, nebo můžou mít špatné kalibrace.

Zkuste si změřit nějaký větší rozsah teplot (i v mrazáku) a porovnat s „něčím co opravdu měří“ a k tomu udělejte graf a přepočítával bych podle toho...

RK