jak regulovat AC motor s magnetem?

debebe na email.cz debebe na email.cz
Středa Červen 23 00:12:14 CEST 2021

Zdravím.
Co tohle?

"Regulátor výkonu v zátěži se spínáním v nule"
ARA 1987/12, str. 448 - 450 (+ DPS)

Je to proporcionální, ale spíná to v nule (a bez úprav je to určeno pro odporovou zátěž - viz info v textu článku).
Můžu potvrdit, že v tom '88, kdy jsem to podle toho článku stavěl, to (s výkonnějším triakem) bez problémů regulovalo 2kW dvouspirálový infra "zářič".

DBB

---------- Původní e-mail ----------