mech: doporuceni materialu na protihlukovou izolaci, skrinka na kompresor.

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Pondělí Červen 21 16:19:35 CEST 2021

Skuste pozriet aj nieco ako:

https://www.calunnickepotreby.sk/kategoria/zvukova-izolacia

Robil som s pyramidkami, a s lisovanou penou
Nejake tlmiace materialy ( na baze polyuretanovych pien )  maju aj v
hornbachu, obi a pod.
U nas napr. v Obi v drive in casti medzi OSB doskami a oknami ( normalne by
som to tam urcite nehladal, nasiel som nahodou )
Boli take farebne, ako napr.
https://odhlucnenie.eu/produkt/silent-foam-120-50mm/

Ale tie ceny...

Dodo

po 21. 6. 2021 o 15:37 ajtservis <info na ajtservis.cz> napísal(a):