mech: doporuceni materialu na protihlukovou izolaci, skrinka na kompresor.

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Červen 21 15:33:45 CEST 2021

Tak v tom případě chyba, nejmenovalo se to Akulit. Popletl jsem názvy.
To, co myslím, nebyl to ten děrovaný sololit .
Byly to čtverce tak 300x300mm se zkosenýma hranama. Bylo po pohledové.
Používalo se to jako obklady do všelijakých písáren na psacích strojích
a podobně.

PL