mech: doporuceni materialu na protihlukovou izolaci, skrinka na kompresor.

ajtservis info na ajtservis.cz
Pondělí Červen 21 08:49:14 CEST 2021

koukam na hobru, ze vyrobce treba pavatex s jejich "Standard Isolant"
mam za rohem. delaji max 19mm, coz nevim jak moc by bylo samonosne.
zvazoval jsem to udelat z 30mm MDF, ale musel bych vzit celou desku. na
hluk je pokazde dobre neco vicevrstveho. takze mozna lamino + hobra,
nebo neco jeste mezi.
vajicko plata, jak tu zaznelo neee :-) kde jsem se nachomitnul treba k
izolaci dieselagregatu, tak tam byla vlepena takova "modelina" snad 5mm.
bylo az neuveritelny, jak to tlumilo, ze clobek nepoznal, ze uvnitr bezi
motor(velkej). pak se otevrel dekl a kraval neskutecnej. az tak tlumit
zase nepotrebuju. ty ruzne pyramido_desky(vajicko_plata) jsem videl spis
ve studiu a obecne proti odrazu, jak akuticky, tak v komore na vyrazovani.
do budoucna, kdyby hobby/cnc/router mohl fungovat v kanclu, to by bylo
fajn :-)
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65