Kapacita LiIon 18650

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Neděle Červen 20 21:11:08 CEST 2021

Já teda nechápu že to rychlonabíječka za 8 h nenabije:-)
Standardní nabíjení Li-ion trvá do 4 h. Takže rychlo by mělo bejt dřív.

PH

Od: bufran na seznam.cz
S bateriemi z ebiků mám stejné zkušenosti. Měl jsem půjčené dva ebiky, jedno kolo jedna koloběžka, obě mělo 48v 26ah a sotva jsem na tom dojel do práce 28km daleko, poslední kilometry jsem musel tlačit. Půjčovatel se prsil že to ujede víc jak 100km. Kolo dojelo asi o 2km dál protože jsem mohl šlapat, koloběžce se moc pomáhat nedá. Obojí chcíplo plusmínus na stejném místě. Cestu zpátky to nedalo ale to chápu že to rychlonabíječka těžko za 8h pracovní směnu nabije, to by bylo omluvitelné. Do práce jsem ale jel s plně nabitými stroji.

Od té doby vím že reklamní texty dojezdu musím podělit třema abych se dostal na reálné hodnoty.

Kolo mělo 500w koloběžka 2x 1kW, na výkonu neměl dojezd vliv, jen koloběžku jsem do kopce nemusel tlačit, kolo do kopce nejelo, resp tlačil jsem rychleji než jel...

S pozdravem

F burian