Ako zapajkovat?

balu balu na k-net.fr
Sobota Červen 19 13:38:16 CEST 2021

Dakujem vsetkym za rady. Naozaj je nutne to spajkovat rucne a specialne vybavenie nebude k dispozicii.

Myslim, ze to urobim tak, ze nosny plosak bude mat obdlznikovu dieru trochu vacsiu ako su pady na tom obvode. V miestach padov budu na nosnom plosaku rozfrezovane plated vias, alebo plated slots. Polozi sa na to modul a bude priamy pristup spajkovackou aj na pad na module aj na nosnom plosaku.

To by sa mohlo zvladnut aj v podmienkach slovenskeho skolstva :)

b.