Ako zapajkovat?

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Pátek Červen 18 22:32:17 CEST 2021

No pokud opravdu pasta není, tak bych zkusil jak plošný spoj, tak kontakty modulu pocínovat fakt hodně tenkou vrstvičkou cínu, a pak desku položil na vhodně předehřátou žehličku otočenou „hlavou dolů“ a zezhora to opatrně ofoukal horkovzduchem. Ale s pastou by to bylo výrazně jednodušší.

Jakub Šerých

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of balu
Sent: Friday, June 18, 2021 10:16 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Ako zapajkovat?

Zdravim osadenstvo,

majme modul

[https://www.u-blox.com/sites/default/files/styles/product_full/public/products/SAM-M8Q_Combi_web.png?itok=6fVkPg91]

co je v principe plosny spoj, ktory ma na spodnej strane pady velkosti 1.4x1.7 mm^2.

Rad by som sa spytal, ci niekto nema napad ako to jednoducho rucne zaspajkovat ako suciastku na nosny plosny spoj. Pady su len na spodnej strane, med nie je na hranach. uvazujme, ze pasta a pec nie je k dispozicii...

Dakujem za akukolvek inspiraciu.

b.