Tablet bez baterky

radek.koutsky na gmail.com radek.koutsky na gmail.com
Pátek Červen 18 16:02:10 CEST 2021

Zdravím,

Doma máme takto zapojené 2 tablety – v podstatě ráno zapínám a večer vypínám. Aplikace pro kamery (iVMS) zapnuto neustále a k tomu nějaké aplikace na pozadí.

Jeden tablet je Samsung a druhý Lenovo – oba kupovány s odstupem cca 2 týdnů a běží už skoro 3 roky. Zatím nemají jediný náznak nafouklé baterky – jsou neustále zapojeny do nabíječky.

RK

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Marek Sembol
Sent: Friday, June 18, 2021 3:21 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Tablet bez baterky

Zdravim,

pouzivam doma tablet jako 'dashboard' domaci auotmatizace (bezne ukazuje cas, teplotu a tak, ale je mozno prepinat obrazovky, neco malo vypinat/zapinat). Mel jsem tam nejaky levny 10" (predtim 7"), vyhovi prakticky cokoliv. Problem je, ze to opet dopadlo stejne - baterka se nafoukla tak, ze tablet otevrela. Asi mu nedela dobre byt neustale pripojeny na sit (ale vzhledem k tomu, ze display ma svitit 24x7...) Baterku samo nepotrebuju, ale kdyz jsem tu nafouknutou vyndal, tak bez ni tablet nenajede :( Vykonove staci skoro cokoliv (ten soucasny jsem koupil pred cca 2 roky asi za 1000, takze opravdu vykvet).

Nevite nekdo o tabletu, ktery bude

-hodne levny

-min 10"

-nebude potrebovat baterku?

Prekpokladam, ze to jinak opet dopadne stejne :(

PS: ten 7" nebyl uplny noname, nejake Lenovo Tab7, ale taky - nafouknuti az k odvickovani

BR,

Marek