Tablet bez baterky

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Pátek Červen 18 15:20:57 CEST 2021

Zdravim,
pouzivam doma tablet jako 'dashboard' domaci auotmatizace (bezne ukazuje
cas, teplotu a tak, ale je mozno prepinat obrazovky, neco malo
vypinat/zapinat). Mel jsem tam nejaky levny 10" (predtim 7"),
vyhovi prakticky cokoliv. Problem je, ze to opet dopadlo stejne - baterka
se nafoukla tak, ze tablet otevrela. Asi mu nedela dobre byt
neustale pripojeny na sit (ale vzhledem k tomu, ze display ma svitit
24x7...) Baterku samo nepotrebuju, ale kdyz jsem tu nafouknutou vyndal, tak
bez ni tablet nenajede :( Vykonove staci skoro cokoliv (ten soucasny jsem
koupil pred cca 2 roky asi za 1000, takze opravdu vykvet).
Nevite nekdo o tabletu, ktery bude
-hodne levny
-min 10"
-nebude potrebovat baterku?
Prekpokladam, ze to jinak opet dopadne stejne :(
PS: ten 7" nebyl uplny noname, nejake Lenovo Tab7, ale taky - nafouknuti az
k odvickovani
BR,
Marek