Jak poznat velikost flash

Pátek Červen 18 11:47:25 CEST 2021

Nahrajete tam několik 1GB souborů a pak je zkusíte zkopírovat. U kterého se
to zastaví, tam končí kapacita.

Nejjednodušší je fdiskem (nebo třeba tou správou disků ve windows) vytvořit
partition o velikosti, jakou chcete.

Nebo bych takovou pofidérní flashku hodil do koše a za 200 koupil novou
32GB.

P.K.