UV LED osvitka

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pátek Červen 18 08:48:43 CEST 2021

Mám postavenou osvitku z UV trubic a co si pamatuji tak zrovna osvit desek
z GM byl různý. Někdy stačilo 90 vterin a nekdy to bylo málo. Asi záleželo
na stáří desky. Myslím, že to tu taky někdo psal. Takže pak bylo i dost
zmetků a v šuplíku mám pár takto zničených desek (špatný fotorezist, Cu
folie je v poradku) a je s tím tedy pro mě i dost práce a manipulace.
Já jsem si pořídil z ALI takovéto žluté voskove papíry, že vyzkouším
přežehlení. Mělo by to být možná spolehlivější a rychlejší na vytvoreni
desky jednou za uherak (navíc nemusím hlídat stáří desky a mohu použít
cokoliv).