UV LED osvitka

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Červen 18 07:22:31 CEST 2021

Taky mám DIY osvitovku s UV LED 405nm. Rastr 14mm, výška nad PCB 35mm,
2mm sklo. Proud LED 18mA.
Svítím (resp. svítil jsem) 1 minutu na laminovaný negativní fotoresist.
Mám 3 různý typy resistů, u všech totožně.
Jako u všech chemických reakcí ale rychlost dost závisí na teplotě.

Má to nevýhody plošného zdroje světla. Takže dneska už to nepoužívám a
svítím jedinou 3W UV LED 365nm, která jede na cca 1W příkonu.
Svítím přes spojnou čočku z výšky cca 80cm. Osvětlená plocha má průměr
cca 20cm. Doba osvitu přes 2mm sklo cca 2 minuty.

PL