Fwd: dostupnost soucastek

Libor Konečný support na mikrovlny.cz
Středa Červen 16 14:17:58 CEST 2021

Je to ted o hubu, alespon neni nuda.

Clovek sice ztrati vice casu hledanim,  nekdy se poradne zasmeje, kdyz
mu po pul roce presunou dodaci doby (Farnel apod) z 6 ti mesicu na rok a
pul, ale pak ma strasnou radost z toho, ze to sehnal uplne nekde jinde,
jeste levneji a maji toho tuny skladem.

Ja osobne, kdyz mi nekdo nabizi neco predrazeneho, tak hledam tak dlouho
az nakonec najdu za akceptovatelnou cenu, nekdy za pulku , nekdy i
mnohem mene, pokud nenajdu, tak nekupuji, mam na mysli elektrosoucastky.

Se stavbou bych pockal na krizi,  pristavoval jsem firemni mensi halu v
r. 2009 ci 2010 a Icka a kari byly za 4Kc/kg. Fasadni polystyren 100mm
za 90Kc m2 a jeste to dovezli zdarma. Ja jsem trpelivy, ve vysledku lze
na tom nasobne vydelat. Na stavbu jsem se pripravoval mesic (plany,
povoleni) a pak 5 let cekal na prilezitost :-), vyplatilo se, stavba
vysla za 4 tinu oproti projektoveho vypoctu.

Zase takova prilezitost bude, staci jen sledovat sledovat rating zemi Eu:-)

LK