OT - Pobaveni s RPI

radek.koutsky na gmail.com radek.koutsky na gmail.com
Úterý Červen 15 22:18:48 CEST 2021

Ano, některé produkty mají ve více variantách, ale ne vždy je to výhodné. Je nutné objednávat po násobcích třeba 1000x, nebo 160x, což se moc nehodí, když zrovna potřebuji 50ks.

Příkladně 2+

https://cz.rs-online.com/web/p/mikroregulatory/8234425/

a k tomu varianta s násobky 160+

https://cz.rs-online.com/web/p/mikroregulatory/1651910/

tady je nutno objednat 1200+

https://cz.rs-online.com/web/p/mikroregulatory/1779635/

u TME objednáváme běžně desítky, a když chceme stovky ks tak to přijde stejně v tubách jako ty desítky ks, nikdy nám to nepřišlo napytlíkované…

RK