OT - Pobaveni s RPI

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Úterý Červen 15 21:27:33 CEST 2021

To vážně potěší 😊

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Radek Koutsky
Sent: Tuesday, June 15, 2021 9:19 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: OT - Pobaveni s RPI

Tak jsem volal kolegovi a byla to penta.cz. Nákup 30m coax kabelu dorazil jako 30x 1m 😄
RK

15. 6. 2021 v 20:35, Petr Zahradník <clexpert na clexpert.cz<mailto:clexpert na clexpert.cz>>:

Mimochodem, Radku, když jsi mi několik hodin předtím říkal o tom koaxu 30 kusů po 1 metru, tak jsem ještě netušil, že to ještě dnes dostanu v křemíkovém provedení 😊

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz<mailto:clexpert na clexpert.cz>