OT - Pobaveni s RPI

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Úterý Červen 15 20:30:37 CEST 2021

Zrovna minule jsem si kupoval 4mm banánky asi takhle:
Potřabuji 4ks - zadám 4 a kliknu "do košíku" ... Ale Pepa je bude chtít
taky, tak vezmu i pro něj - znovu kliknu "do košíku". A co mi přišlo?
Velkej sáček, v něm 4 malé sáčky po jednom a vedle druhej velkej sáček a
v něm zase 4 malé. Asi abych to snáze podělil mezi nás dva.