Re: Ničení plevelů elektrickým obloukem

Evzen Horna ehorna na cmail.cz
Úterý Červen 15 18:05:29 CEST 2021

Hezký den,
v minulosti jsem horkovzdušku také zkoušel. Dokonce jsem si na ni udělal
prodloužení, aby se dala držet vestoje. Kdysi dávno jsem zkoušel i VN
generátor ze zapalovací cívky. Je hned vidět, jak plevel po zásahu
poměrně rychle sklopí listy. Byl to jen pokus, ale asi by to šlo.
Celkově ale vyšel nejlépe křovinořez se strunou. Dělá se na to i ocelový
kartáč. Např.
https://www.garden-parts.cz/ocelovy-kartac-na-plevel-20cm/p-3101/ , ale
struna mi funguje lépe. Bohužel to není trvalé a kořeny zůstanou. Je to
ale poměrně rychlé.
Nedávno jsem pořídil plynový hořák na opalování dřeva. Původně je určen
právě na likvidaci plevele a tak jsem to zkusil, ale moc mě to
nepřesvědčilo.
Dobře funguje horká voda a má tu výhodu, že na rozdíl od plynového
hořáku nebo horkovzdušky nic nezapálí.

EH