klic k autu

jurp jurp na volny.cz
Neděle Červen 13 20:35:39 CEST 2021

Ale tyhle tanecky se delaly, kdyz se rozsynchronizoval plovouci kod pro
odemknuti auta (typicky mnohonasobnym stiskem mimo dosah auta).
Dotycnemu ale spise zkolaboval RFID cip, pravdepodobne po upadnuti na beton.
Pokud by byla spatna cteci civka v zapalovani, pak by mu nejel ani ten nahradni
klic. RFID se da koupit i nahradni. Hledejte pod nazvem transpoder.
No a pak se to musi synchronizovat a aktivovat pres diagnostiku.

JURP