klic k autu

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Neděle Červen 13 11:11:06 CEST 2021

Dobrý den,

Ne. Uvnitř je jenom tohle.
Také nějak nechápu, jak to funguje. Když odemykám auto, tak je to jasné.
Stisknu tlačítko, a odešle to kód. Ale potom už jenom zasunu klíč do
spínací skříňky, otočím, a jak to spolu dál komunikuje nechápu. Ve
starém autě byl v klíčku RFID čip, a ten se načetl anténou, která byla
okolo
spínací skříňky. V tomto klíči nic takového není. Ale když zasunu do
skříňky klíč, se kterým je problém, a druhý, funkční mi visí na kroužku
vedle
něho, tak to hlásí chybu. Když klíče prohodím, tak to normálně nastartuje.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip
  Kutná Hora