patecni magneticka hracka

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Červen 12 15:52:34 CEST 2021

Asi bych napřed zkusil s jednou sondou, jaký bordel v tom nadělá ten
displej.
Magnetická vazba bude jednak poměrně volná, ten displej má nějakou tloušťku.
A pak tam budou proudové dráhy toho displeje.

U konstrukce s LEDkovým polem si umí představit, že LEDky budou blikat a
v měřit se bude jen v čase OFF.

PL