patecni magneticka hracka

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Čtvrtek Červen 10 19:23:58 CEST 2021

Jak jsem pochopil tak to jede po seriové lince.
Mám tady asi 70ks serial to usb, chodí pod všemi win.
Můžete si je vyzkoušet a za hubičku jsem je získal a za hubičku je nechám.
Hezký den všem....
Tohle mi nestojí za to to někde inzerovat.
Možná tu vydrží do Holic pokud nějaké budou :-D
a pokud tam budu já bo zdravíčko nějak hapruje....
J. Polívka