patecni magneticka hracka

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Červen 10 18:14:27 CEST 2021

Ano, https://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2021-June/539404.html , ale
polarita sa da dohnat metodikou, napr. pouzitim pomocneho magnetu.
Citlivost je, uznavam, vcelku zasadna vec.

Inak je to velmi pekna praca na bakalarku.

Ale u inziniera by som si ho na obhajobe podal - okrem uz uvedenych tiez
posudenie vplyvu magnetickeho pola samotneho obvodu, posudenie sigma-delta
prevodnika vs. SAR, moznost dalsej miniaturizacie, no a samozrejme zasadne
a nezmazatelne minus je pouzitie Cube/HAL ;-)

wek