Re: OT: Neuronové sítě - středoškolská výuka - kam směřovat

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Úterý Červen 8 19:01:06 CEST 2021

Minálně potřebujete vědět, že umělá inteligence nejsou jen neuronové
sítě. Není to jen o číslech, ale někdy o písmenkách.

Taky by bylo dobré studenty seznámit, že na VŠ k tomu jsou tyto předměty.

Nikdo tady nepíše o hluboké teorii, to co jsem já měl nemohu řici, že
bylo něco vzdáleného co si nedokáži představit spíš obráceně. Ono něco
jiného je učit integrály a něco jinou umělou ineligenci, kde těch
příkladů použití je hodně.

Nesmí to být takto: "Hodinky a holinky, obojí se natahuje." To bych
nerad na střední škole, k tomu mě ty dotazy od Vás vedou.

Jirka