mrtva/nemrtva baterka notas DELL E5530 ?

Libor xlibor na tiscali.cz
Úterý Červen 8 14:24:59 CEST 2021

Je tam většinou speciální procesor, který si usmyslí že je baterka už
stará/nebezpečná a odpojí ji. Občas se to dá přeprogramovat, ale nikdy
jsem to nedělal.
Ale většinou potom SW přepálil i tu 3-4 nohou pojistku na výstupu. Ta
pojistka bude asi ta kostka mezi nápisy U2 a U3
na FETu můžete případně změit napětí na Gate a tím vyloučit chybu řízení
FETu, případně jestli je tam odpor do Gatu tak sundat a sepnout ho
ručně, samozřejmě mimo notebook.
Libor