Re: Pulzní zdroj s OB2268

Halen na seznam.cz Halen na seznam.cz
Úterý Červen 8 12:45:50 CEST 2021

Ono je to celé nějaké divné a mám čím dál silnější podezření, že ten čip
není originál. Odpor RI je na PCB osazen 15k a to dle datasheetu odpovídá
nesmyslným 433kHz a ani to v grafu v datasheetu není. Skoro si opravdu
myslím, že ten obvod není origo a navíc ta odbočka v trafu také není
optimální.

Takže jsem už rozhodnutý, že si z TME objednám normální certifikovaný zdroj
s rozumnou MTFB. Na tohle nemám nervy. Ještě to je do karavanu a je to celé
zanýtované v centrální power jednotce, takže přístup jak k penězům...

Honza

---------- Původní e-mail ----------
Od: Libor <xlibor na tiscali.cz>
Komu: hw-list na list.hw.cz
Datum: 8. 6. 2021 12:35:15
Předmět: Re: Pulzní zdroj s OB2268
"
Ano, ještě záleží jakým způsobem ten proud měříte, budou tam obdélníky,
takže změřit to chce střední hodnotu (plochu těch pulzů), ta by mělá být
těch cca 2,5mA ale i tak je to 100x více, takže buď zenerka nebo šváb,
teoreticky bych mohl mít svod ještě ten kondenzátor. Asi bych to preventivně
povyměnil vše. Těch 2x 68R máte také změřených nebo ze štítku? Kdyžtak
změřit. Pokud by dlouhodobým tepelným namáháním začal odpor stoupat, mohlo
by to také způsobit tuto závadu.

Libor